måndag 4 augusti 2008

Vill, vill, vill!!!

Jag vill kunna en massa spännande scrap-grejer som jag sett på nätet. Som att göra LOs vilket jag aldrig testat än. Och att färglägga stämplar. Och mycket mer.

Och alltså vill jag köpa en massa nya saker.
Högst på önskelistan står en Cuttlebug och en fotoskrivare.
Men jag vill ha stämplar som lämpar sig för färgläggning och Pro-makers-pennor.

Jag fick in plats på LC-mässan i Stockholm.
Någon annan som ska dit? Jag vet inte riktigt vad jag givit mig in på men det ska bli superkul att testa. Så nu ser jag fram mot oktober... =)

Ikväll blir det inga kort gjorda.
Det kliar visserligen i fingrarna men inspirationen finns inte riktigt. Har bestämt mig för att bädda ner mig i soffan och börja läsa hela Harry Potter-serien från början. Igen. Gillar de böckerna... Ger mig en trevlig känsla.

2 kommentarer:

Anonym sa...

:) Jag ska också på LC mässan. Det är som en stor pysselträff, vi träffas scrappar, HANDLAR och umgås en hel dag.
Det kommer att bli hur kul som helst.

vem vet kanske vi ses :)

KAtarina

annaskort sa...

Låter toppen!
Bara börja spara redan nu då... :)

Hoppas vi ses. Vore kul med några scrap-vänner.

Sköt om dig!

/Anna.